Revideret

Forårsrengøring Lørdag den 3 Maj 2003 Kl. 10

Aktiviteterne for dette års forårsrengøring er;

Id #

Beskrivelse

 

1

Kantsten og flise arealer renses for ukrudt og græs

 

2

Bede ved parkeringspladser ordnes – buske beskæres evt.

 

3

Babygynge på legeplads udfor nr.10 og nr.48 opsættes

 

4

3 fyrtræer udfor nr.51 beskæres til brandmurshøjde

 

5

Levende hegn ud mod sti fra nr.51 til boldvæggen skæres ca. 1m ind (indefra)

 

6

Boldvæg males

 

7

Buskads langs volleybane renses og klippes ca. 1 m ind

 

8

Fjernelse af affald ved ydre hegn og i bede i hele klosterparken

 

9

Fjernelse af grene og sten fra vores græsarealer – så der kan slås græs

 

10

Rafter om rundbede udfor nr.12, 5 og 10. Bedene skal ligeledes renses

 

11

Maling af legeplads udfor nr.5-11 og nr.34-40

 

12

Bamsehus udfor nr.34-40 nedrives

 

13

Oprydning på diget fra nr.16-29

 

14

Opsætning af kompostbeholder bag skur

 

15

Opretning af fliser ved brønddæksel udfor nr.11 og ved baghaven til nr.33

 

16

Rensning af fliseareal ved P-pladser

 

17

Check af alle endegavle for evt. råd

 

18

Oprydning mellem fyrtræer ved fodboldbane

 

19

Beskæring af buske ved endegavle nr.11 og 23

 

20

Opsætning af fodboldmål (ifølge legepladsrenoveringen)

 

21

Græs indover flisekant fjernes- fliser stå med ”skarpe kanter”

 

22

Opsætning af nye buske ud for nr. 1-4

 

23

Løse fliser ved parkeringsplads n. 4-15

 

24

En ”le” på bakken så diverse ukrudt fjernes

 

25

Boülebane laves ved volleybane – kræver sand og træ til kanter

 

26

Gøres pænt bag ved garager ved nr. ”4”

 

27

Kante på bede afrettes

 

28

HUSK ”frokosthold” bl.a ældre der ikke kan ”tage fat” jf. diskusionen på generelforsamlingen

 

 

Bestyrelsen opfordrer beboerne til at møde talrigt frem til forårsrengøringen da opgaverne er mange.

Yderligere henvises til beslutning på generalforsamling den 25/3-2003 om betaling af 300kr. for

udeblivelse fra forårs- og efterårsrengøring.

For god ordens skyld vil detaljerne i det vedtagne forslag hermed blive oplyst:

Hvis man er forhindret eller ikke ønsker at deltage i fællesrengøringen opkræves der kr. 300 pr. parcel

der ikke har deltaget. Beløbet opkræves umiddelbart efter fællesrengøringen. De indkrævede penge vil

blive anvendt til opgaver der ikke er blevet nået til fællesrengøringen.

Det er dog muligt, at vælge et stykke arbejde fra ovenstående ”aktivitetsliste” og udføre dette i ugen

optil Lørdag den 3 Maj og derved undgå opkrævningen på de 300 kr. Arbejdet skal af

planlægningshensyn aftales med bestyrelsen inden påbegyndelse og senest Lørdag den 26/4-2003.